пʼятницю, 10 листопада 2017 р.

Відбувся обласний семінар-практикум методистів біології та хімії.


            25 жовтня проведено семінар-практикум методистів біології та хімії    «Організація дослідницько-пошукової діяльності як засіб розвитку креативності: з досвіду роботи методичних установ Шумського району», метою якого було  ознайомити учасників семінару із напрацюваннями та творчими здобутками освітян Шумського району.
            Питання “Організація дослідницької діяльності учнів” виствітлили методисти ТОКІППО Турчин О.В., Мартинюк Л.О.: дослідницька діяльність виступає як форма організації освітнього процесу, як мотивована самоорганізована діяльність, обумовлена логікою наукового дослідження і особистісним ставленням до проблеми, направлена на отримання нового знання. В той же час метою дослідницької діяльності є не тільки кінцевий результат,  а й сам процес, в ході якого розвиваються дослідницькі здібності учнів. Розуміння дослідницьких умінь як складних багатокомпонентних умінь відповідає сучасному компетентнісному підходу до системи освіти. Дослідницька компетентність є важливою умовою  для саморозвитку особистості в умовах сучасного світу, що постійно змінюється. “Роль методичної служби в організації методичної роботи з педагогічними кадрами навчальних закладів району”  розкрила методист методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Шумської РДА Тернюк Л.Ф.  Методист методичного кабінету відділу освіти, молоді  та спорту Остроголова Н.М. ознайомила учасників семінару із поняттями креативність та творчість, надала рекомендації щодо розвитку особистої креативності.
            В ході семінару учасники ознайомилися з досвідом роботи вчителів біології та хімії Шумського району:
            Формування науково-дослідницьких умінь школярів при вивченні біології як засіб поглиблення інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності.  Калуш Л.Ю., вчитель біології Шумського ліцею, Заслужений вчитель України;
            Дослідницько-пошуковий напрямок еколого-краєзнавчої діяльності — основа креативного розвитку учня. Михальчук Л.Ф., вчитель біології Вілійського НВК;
            Метод проектів як одна з форм дослідницьких, практичних та творчих завдань в процесі вивчення хімії. Бончик Н.П., вчитель хімії Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1;
Цимбалюк І.М., вчитьель хімії Суразького НВК.
            Дослідницька робота як шлях розвитку творчого потенціалу учня та підвищення зацікавленості до вивчення предмету.  Рижевська О.К., вчитель біології та хімії Матвіївського НВК.
            Значення пошуково-дослідницької діяльності для пізнавального розвитку дітей. Беднарська Н.В., вчитель біології Боложівської ЗОШ І-ІІІ ст.
            Туристсько-краєзнавча робота в школі як засіб формування потреби у пізнанні природи дитиною Дудар Л.Г., вчитель біології Васьковецької ЗОШ І-ІІ ст.


Немає коментарів:

Дописати коментар