Огляд платформ та інструментів дистанційного навчання, рекомендації для організації дистанційки у школі, – ГО “Смарт освіта” та МОН підготували посібник
Огляд основних інструментів для організації
дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати
режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про
особливості оцінювання та контролю під час карантину. Про це та інші
рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання у молодшій,
основній та старшій школі, ви можете прочитати у посібнику, підготовленому ГО
“Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки та оприлюдненому сьогодні, 6
травня 2020 року.
“Цей посібник – відповідь на пандемію
коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2
місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі та вчительки прискорено
опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став
викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили
найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що
рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох
учителів/учительок-практиків не лише будуть корисними для дистанційного
закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для
очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.
Наразі Міністерство освіти і науки України працює
над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину,
спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу
нового документа.
Посібник складається з двох частин:
- Загальних принципів та інструментів дистанційного навчання,
- Методичних рекомендацій з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи.
У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд
основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів, таких як
Moodlе, Google Classroom, Zoom тощо. У посібнику є докладний опис
інструментів для організації дистанційного навчання – використання
відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання, а також
рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності і запобігання списування
в дистанційному навчанні.
У другій частині посібника йдеться про
налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено
поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також
організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Посібник було підготовлено за підтримки
Міжнародного фонду “Відродження”.
Немає коментарів:
Дописати коментар