понеділок, 30 серпня 2021 р.

 

Cерпнева педагогічна студія з основ здоров’я на тему «Створення освітнього простору як основи якісного викладання предмету основи здоров'я в закладах загальної середньої освіти області  у 2021/2022 навчальному році»

Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 18 серпня 2021 року у режимі відеоконференції на платформі Google Meet (https://meet.google.com/) відбулася у рамках серпневих педагогічних студій «Освіта Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році»  онлайн-зустріч «Створення освітнього простору як основи якісного викладання предмету основи здоров'я в закладах загальної середньої освіти області  у 2021/2022 навчальному році»   консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів  основ здоров'я, працівників органів управління освітою  територіальних громад, голів методичних об’єднань учителів  основ здоров'я.

З вітальним словом до учасників звернувся заступник директора  ТОКІППО з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти Юрій  Шайнюк і ознайомив учасників студії з підсумками зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року, завданнями та перспективами проведення зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації з навчальних предметів у 2022 році.

В роботі онлайн-студії взяла  участь   Ганна Лопатка, кандидат біологічних наук,   доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, розкрила питання   формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів на уроках основ здоров’я шляхом використання інноваційних методів навчання. Ефективними на уроках основ здоров’я повинні бути сучасні педагогічні технології, що грунтуються на використанні методів інтерактивного навчання, зорієнтованих на діалогові форми навчальної взаємодії, використання елементів тренінгових форм.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО  Ольга Турчин ознайомила учасників із  науково-методичним супроводом забезпечення якості викладання  основ  здоров’я  у 2021/2022 навчальному році через призму ціннісних орієнтирів  Нової української школи. Основи здоров’я – інтегрований предмет, що за змістом об’єднує питання здоров’я та безпеки життєдіяльності. Його завданням є формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, опанування основ здорового способу життя, життєвих навичок безпечної та здорової поведінки, формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності.

            Досвідом роботи з організації викладання основ здоров’я  в закладах загальної середньої освіти  поділилися учителі з питань: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках основ здоров’я шляхом використання онлайн-технологій та прикладних програм»,  Валентина  Ткачук, вчитель Колодненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Збаразької міської ради; «Формування ключових життєвих компетентностей шляхом набуття учнями необхідних знань та вмінь на бінарних уроках», Тетяна  Фількевич, вчитель Кременецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4; «Формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів на уроках основ здоров’я шляхом використання інноваційних методів навчання», Олена Шийка, вчитель Борщівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 3- гімназія імені Р.Андріяшика».

 



Матеріали серпневої педагогічної студії з основ здоров’я «Створення освітнього простору як основи якісного викладання предмету основи здоров'я в закладах загальної середньої освіти області  у 2021/2022 навчальному році»  розміщено у віртуальному кабінеті «Біологія».

                Технічний супровід  підготовки та проведення заходу  забезпечила Мочук О.Б., методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар